Contact
Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Je kan contact opnemen met de klantenservice voor het antwoord op jouw vraag.
Contactformulier: zilvani.nl/klantenservice/contact
E-mail: info@zilvani.nl
Telefoon: +31 (0)85 1309 608
We zijn een webshop, dus je kan altijd op zilvani.nl bestellen! Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 18:00 uur bereikbaar.
We zijn een webshop, dus het is niet mogelijk om langs te komen. Wij maken hierop geen uitzonderingen.
Wil je graag met ons samenwerken? Stuur dan een mailtje naar info@zilvani.nl
Bestellen
Je kunt een bestelling afrekenen via:
- iDEAL
- Bancontact
- Visa
- Mastercard
- American Express
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging per mail met alle informatie. Wij vragen je om jouw gegevens en leveradres goed te controleren. Het is zeer belangrijk om een correct mailadres aan ons door te geven. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan even jouw spam inbox. Echt niet ontvangen? Stuur ons een mail naar info@zilvani.nl dan kijken wij voor je na of de order goed is doorgekomen.
Onze sieraden worden vaak cadeau gedaan ter gelegenheid van een speciale gebeurtenis. We verpakken alles ‘klaar om te geven’ in een luxe cadeaudoosje of gondeldoosje. Dit doen we uiteraard kosteloos. Bij een mooi sieraad hoort een mooie verpakking! De factuur van de bestelling is alleen digitaal beschikbaar. Deze wordt niet mee verzonden.
Verzending
Wij berekenen geen verzendkosten. Ook is er geen minimum bestelwaarde om voor gratis verzending in aanmerking te komen.
Binnen Nederland is de levertijd vaak 1-2 werkdagen. Naar België en andere Europese landen is dit meestal 5 werkdagen.
Jazeker, alle pakketjes van Zilvani passen door de brievenbus. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven. Alle pakketjes worden met PostNL verzonden. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een Track&Trace per mail.
Garantie
Je kunt het sieraad ruilen voor een andere maat, zie retourneren.
Zilvani hanteert de juweliers gebruikelijke voorwaarden voor garantie, waarbij we positief afwijken bij bijvoorbeeld breuk. Hoe graag we ook alles oplossen, we moeten ergens een grens trekken. Bij juweliers is garantie op breuk van sieraden uitgesloten. De redenen waarom een sieraad breekt, zoals een kind dat aan een ketting trekt, ergens achter blijven hangen, etc. geven bij juweliers geen recht op garantie.
Zilvani geeft daarentegen wél garantie op breuk:
- Binnen 1 maand
Mocht er een fout zijn in de materialen, dan treed dit altijd op na een korte draagtijd. Daarom hanteert Zilvani 1 maand garantie op breuk. Als je sieraad binnen deze termijn breekt, stuur dan een e-mail naar info@zilvani.nl (samen met bestelnummer + foto), dan ontvang je kosteloos een nieuw sieraad. - Na 1 maand
Mocht na 1 maand het sieraad alsnog breken, dan heb je helaas geen recht op garantie of vervanging.
Alle gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit waardoor ze, mits juist behandeld, lang meegaan. Zilvani geeft een garantie van 1 maand op verkleuren. Daarna is er geen garantie meer, omdat de oorzaak van verkleuringen o.a. gerelateerd is aan de PH waarde van je huid.
De verkleuring van sieraden heet oxideren en het is een natuurlijk proces dat bij zilver voorkomt, het zilver reageert namelijk met zuurstof die in de lucht zit. Bij sommige mensen verkleuren zilveren sieraden snel, bij andere nooit. Dit ligt voornamelijk aan de PH waarde van je huid.
Ook sporten, douchen of in contact komen met zeewater, zand en zweet kan de verkleuring versnellen.